Senior Sales Manager (Modern Trade)

Responsibilities
• Develop  sales strategy to achieve sale target
• Set individual sales targets with sales team,lead  and supervice  sales team.
• Develop promotion  and activities to increase sales performance.
• Forecast annual, quarterly and monthly sales revenue.
• Control expenses and monitor budgets
• Support PC team to drive sale volume
• Manage customer negotiations for promotion and  display execution
 
Qualifications
• Bachelor’s degree or higher in any related field.
• Age over 35 years old.
• Minimum 5 years experiences in Management  level  in Modern Trade channel
• Interpersonal   skill , people management and proactive.
• Excellent command of MS Office.
• Able to travel  upcountry .
• Able to drive a car with driving license.

Logistics Manager

This position is in charge of Logistics, Import-Export and Transportation management to provide business support to internal and external business partners with the objective of enhancing the logistics and transportation efficiencies and capabilities for the supply chain. The Manager is accountable for the leadership, day-to-day monitoring and evaluation of company’s logistics and transportation practices, procedures, customs regulation compliance, spend and relationships with services providers. 
 
Job Responsibilities:
  • Contribute to the creation and implementation of best practice logistics vision, strategy, policies, processes and procedures to aid and improve operational performance
  • Plan, manage and evaluate logistics, import-export and transportation operations liaising with internal stakeholders, suppliers, logistics providers, transportation companies and customers
  • Resolve problems concerning transportation, logistics systems, imports-exports or customer delivery issues
  • Review impact of logistics changes, such as customs regulation, routing, shipping modes, product volumes or carriers and report results to others
  • Ensure we utilize the best options for import-export privilege to optimize logistics cost such as AFTA, BOI and other government promotion policy.
  • Ensure compliance with import-export regulations/customs regulations and legal and safety requirements
  • Develop and maintain strong relationships with all connected with the logistics process
  • Select carriers/services provider, negotiate rates and contracts with transportation and logistics and monitor service against performance criteria.
  • Manage and monitor logistics related performance (quality, quantity, on time delivery and transportation costs)
  • Setup departmental KPIs and review and assess ongoing performance of direct reports
  • Manage, coach and develop a high performing team that meets agreed objectives and delivers best practice results, added value and continuous improvements
  • Ensure all Logistics staffs follow company rule, regulation and policy
 
Skills
  • Proven management skills with the ability to optimize team performance and development
  • Strong interpersonal, negotiation and influencing skills
  • Strong planning skills with the ability to handle multiple projects through to completion and to manage competing priorities
  • Demonstrated knowledge of logistics problems, applications and distribution systems.
  • Excellent speaking and written communication skills.
  • Proficient in Microsoft Office software including Excel and PowerPoint.
 
Experience & Education
  • Minimum 5 years of experience in logistics/supply chain/transportation with at least one 3 years in management level
  • Bachelor’s degree in Logistics, Supply Chain management, Business management or related field
  • Excellence knowledge of technical regulations related to logistics such as import/export and customs regulations, Trade agreement for each region, including security requirements to include certification in dangerous goods handling and aviation security
  • Transportation/Logistics Management Certification preferred 
     

ช่างซ่อมบำรุงระบบอาคารคลังสินค้า อ.บางพลี จ.สมุทรปราการ

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • ควบคุม วางแผน ดูแลงานซ่อมบำรุง ซ่อมสร้างระบบสาธารณูปโภคภายในคลังสินค้าให้พร้อมใช้งานเสมอ
  • ซ่อมแซม บำรุงรักษา เครื่องมือ และเครื่องจักรให้พร้อมใช้งานเสมอ
  • ควบคุมดูแลผู้รับจ้างเหมา(ตามสัญญาจ้าง) ที่เข้าให้บริการภายในพื้นที่คลังสินค้า ให้ปฏิบัติงานได้อย่างถูกต้องและครบถ้วนตามสัญญา
  • อื่น ๆ ตามที่ได้รับมอบหมายจากผู้บังคับบัญชา
คุณสมบัติ
  • เพศชาย อายุ 28-35 ปี
  • วุฒิการศึกษา ปวส. สาขา ไฟฟ้ากำลัง และอิเลคทรอนิค
  • มีประสบการณ์บำรุงรักษารถยกไฟฟ้าโฟร์คลิฟ
  • มีประสบการณ์ทำงานเกี่ยวกับงานช่างซ่อมบำรุงระบบอาคาร อย่างน้อย 2 ปี
  • สามารถใช้งานคอมพิวเตอร์ Microsoft Office ได้
  • สามารถปฏิบัติงานประจำคลังสินค้า อ.บางพลี จ.สมุทรปราการ และคลังสินค้า อ.บางน้ำเปรี้ยว จ.ฉะเชิงเทรา ได้

หัวหน้าหน่วยขาย (Modern Trade)

รายละเอียดของงาน
- วางแผนบริหารการขาย ดูแลลูกค้ากลุ่ม Modern Trade รับผิดชอบยอดขายตามนโยบายบริษัท
- เจรจาต่อรองเพื่อนำเสนอขายสินค้าพร้อมปิดการขาย ควบคุม budget ให้เป็นไปตามนโยบายบริษัทกำหนด
- จัดทำรายงานสรุปการขาย วิเคราะห์และประเมินสถานการณ์ตลาด คู่แข่งทางการตลาดเพื่อนำเสนอต่อผู้บังคับบัญชา
- ควบคุมดูแลการทำงานของ PC และอื่นๆตามที่ได้รับมอบหมาย
- สามารถทำ Trade Agreement กับจัดซื้อของห้าง Modern trade หรือเคยผ่านงานจัดซื้อของ Modern trade
(Big C, Makro, Lotus, Robinson, ไทวัสดุ เป็นต้น)


คุณสมบัติ
- เพศ : ชาย , หญิง
- อายุ(ปี) : 25 - 35
- ประสบการณ์(ปี) : 2ปีขึ้นไป
- วุฒิการศึกษาระดับ ป.ตรี ขึ้นไป สาขาบริหาร การตลาด การจัดการทั่วไป
หรืออื่นๆที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์งานนำสินค้าเข้าขายให้กลุ่มลูกค้า Modern trade
อย่างน้อย 2 ปี
- มีทักษะในการนำเสนอและทักษะในเจรจาต่อรองที่ดี ไหวพริบดีและสามารถ
แก้ไขปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี
- สามารถใช้งานคอมพิวเตอร์โปรแกรม MS OFFICE ได้ในระดับดี
หากสามารถใช้งานโปรแกรม SAP ได้จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
- มีรถยนต์ส่วนตัว และมีใบอนุญาตขับขี่รถยนต์
- สามารถเดินทางไปต่างจังหวัดเพื่อตรวจเยี่ยมพื้นที่ขายที่อยู่ภายใต้
ความรับผิดชอบได้

สามารถสมัครงานได้ที่
Email : pinyapat.p@thaicity.co.th
 

Advertising & Display Manager

- Male / Female, age 36-42 years old
- Bachelor Degree or Master Degree in Marketing Communications or Advertising field.
- Minimum 5 years of experience in professional team management.
- Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns 
- Good command of English, presentation & communication skills.
- Good Budget-management
- Strong organizational/ administrative skills and attention to detail, including project and event management.
- Good team building and interpersonal skills.
- Able to travel up-country for market visit from time to time

Apply for this job: Interested candidates are invited to submitted your update CV in MS word
with your current salary and your latest picture to e-mail : pinyapat.p@thaicity.co.th

ผู้แทนขาย (Dealer)

หน้าที่และความรับผิดชอบ : 
  • วางแผนการขาย ควบคุมและกระตุ้นยอดขาย สร้างยอดขายให้ได้ตามเป้าหมายที่กำหนด
  • วางแผนการหาลูกค้ารายใหม่ กำหนดแนวทางการดูแลลูกค้า สร้างสัมพันธภาพที่ดีกับลูกค้า
  • วิเคราะห์ข้อมูลการขาย สรุปปัญหา จัดทำรายงานและร่วมนำเสนอแนวทางการพัฒนากลยุทธ์
    ด้านการขายและการตลาด เพื่อกระตุ้นยอดขาย เพื่อสร้างศักยภาพในการแข่งขันทางธุรกิจ
  • เป็นผู้นำ ดูแลและควบคุมพนักงานขาย (PC) ให้ปฏิบัติงานได้ตามเป้าหมายที่บริษัทกำหนด
คุณสมบัติ :
  • เพศชายหรือหญิง อายุ 30-40 ปี
  • วุฒิการศึกษา ปริญญาตรีขึ้นไป ทุกสาขา
  • มีประสบการณ์ด้านงานขายไม่น้อยกว่า 5 ปี 
  • มีความเป็นผู้นำ มีทักษะการบริหารจัดการ การวิเคราะห์ การสอนงาน
    และการเจรจาต่อรองเป็นอย่างดี
  • มีรถยนต์ส่วนตัว สามารถนำมาใช้ในงานได้
สามารถส่งเรซูเม่เข้ามาเพื่อสมัครตำแหน่งนี้ได้ที่ Email : pinyapat.p@thaicity.co.th